Ścianki działowe do call center

Ścianki działowe do call center
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Jakość pracy w call center

Praca w biurze zazwyczaj jest ciężka i wywołuje depresje. Nie dosyć, iż gonią nas terminy oddania sprawozdań to jeszcze całe pomieszczenie jest zabałaganione i nie wiadomo gdzie są ważne papiery, których pilnie nam potrzeba. Pracownicy biur czy call center nagminnie zmagają się z podobnymi momentami, a idealny pracodawca powinien zrobić wszystko, by jakość pracy stała na jak najwyższym poziomie. Pomóc w tym niekoniecznie muszą bonusy do pensji czy zmniejszenie ilości godzin pracy, ale duży wpływ na jakość pracy i zarazem na samopoczucie ma otoczenie, w którym przebywają podopieczni.
Jeśli pragniemy, aby nasi pracownicy każdego dnia pracowali na sto procent to postarajmy się o odpowiednie meble do call center, o to aby zawsze wszystko było uporządkowane, a każdy miał pod dostatkiem segregatorów i ołówków. Niech żadnemu pracownikowi nie zabraknie papieru od drukarki i co ważne, by nie męczył się na starym krześle przed monitorem z ostatniego wieku, ale aby jego oczy nie męczyły się przy pracy z nowoczesnym laptopem.

Inne wpisy o budownictwie:

About author

Related Articles